Webinar MyRostar

Alles rondom het rooster in één complete app

In oktober komt MyRostar in de app stores. Vanaf dat moment kunnen de eerste organisaties met de nieuwe app voor medewerkers gaan werken. Graag presenteren wij jou onze verbeterde en gebruiksvriendelijke MyRostar app. Op donderdag 5 en dinsdag 10 september organiseren wij twee webinars. In 30 minuten laten wij je zien hoe MyRostar werkt en vertellen we alles over de overstap. Je bent van harte uitgenodigd.

Schrijf je in voor het webinar op 5 september

Dashboard met je acties en rooster 

MyRostar heeft een overzichtelijk dashboard. Daarop zie je in één oogopslag welke acties openstaan en wat je rooster vandaag is.

  • Snel je tijdregistratie starten
  • Je acties op een rij: roosterwijzigingen en werkverzoeken bekijken en je vakantievoorkeur opgeven
  • Inzicht in je rooster van vandaag
  • Snel een aanvraag doen met de + knop
MyRostar app

 

Rooster MyRostar

 

Altijd het actuele rooster in MyRostar

Natuurlijk draait het in MyRostar om het rooster. Dat is altijd up-to-date en toont de belangrijkste informatie over je werkdag.

  • Snel scrollen, swipen en navigeren door je inroosteringen
  • Locatiegegevens en opmerkingen van de planner in de details
  • Roosterwijzigingen overzichtelijk bij elkaar en de optie om de planner te laten weten dat je ze gezien hebt
  • Inzicht in het rooster van je collega's (na hun toestemming)

Met eigen ogen zien hoe de nieuwe app werkt?

Meld je aan voor één van onze webinars. Samantha Schrandt, Manager Product Management zal jullie alles vertellen over de overstap, de planning en andere praktische zaken. Daniël is Paralax veteraan en kent Rostar CAS en MyRostar als zijn broekzak en zal daarom de demo voor zijn rekening nemen.

Schrijf je in voor het webinar op 5 september

Naar

Blijf geïnformeerd

Meld je aan voor de nieuwsbrief
en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Inschrijven

Kennismaken?

Denk je dat het anders of beter kan? Bel of mail ons voor een goed gesprek.