Samen bouwen aan MyRostar Manager

De app voor leidinggevende en piketdiensten.

Met MyRostar Manager krijg je eenvoudig inzicht in de actuele planning, de bezetting per locatie of team en kunnen de uren van medewerkers geaccodeerd worden. Ook kun je zelfstandig mutaties doorvoeren of aanpassingen maken zonder tussenkomst van een planner.  

 

Wat hebben we gedaan?

In het voorjaar van 2025 hebben we twee interactieve klantsessies georganiseerd met een brede groep klanten. Tijdens deze sessies zijn wensen, ervaringen en ideeën gedeeld over het gebruik van Rostar CAS en de behoefte aan een nieuw, gebruiksvriendelijk managersportaal. De input uit deze bijeenkomsten vormt een belangrijke basis voor de verdere ontwikkeling van MyRostar Manager.

 

Parallel daaraan zijn we gestart met een Special Interest Group (SIG), bestaande uit een kleinere afvaardiging van klanten die actief meedenken en meeontwikkelen. Deze groep helpt ons bij het toetsen van keuzes op het gebied van functionaliteit, processen en ontwerp, zodat we zeker weten dat MyRostar Manager aansluit bij de praktijk.


Op basis van de waardevolle input uit zowel de klantsessies als de SIG-groep is inmiddels bepaald welke functies er in de eerste oplevering worden opgenomen. Deze versie vormt de fundering voor de volgende fases.

MyRostar

 

MyRostar

 

Waar staan we nu?

Op dit moment bevinden we ons in de designfase van MyRostar Manager. We werken aan het visuele ontwerp en toetsen daarbij continu of de interface logisch in elkaar zit, efficiënt werkt en herkenbaar is voor de gebruikers. Gebruiksvriendelijkheid staat hierbij centraal: het moet intuïtief en prettig werken voor iedereen die ermee aan de slag gaat.

 

Tegelijkertijd bereiden we de volgende stap voor: de daadwerkelijke bouwfase, die in september 2025 van start gaat. We bouwen MyRostar Manager stapsgewijs, in korte sprints. Bij iedere oplevering voegen we nieuwe onderdelen toe die direct worden getest, zodat we voortdurend kunnen bijsturen op basis van feedback en voortschrijdend inzicht.

Wil je op de hoogte blijven?

Ook in deze fase blijven we actief input ophalen bij onze klanten. We vinden het belangrijk om samen te bouwen aan een oplossing die echt werkt in de praktijk. Daarom organiseren we een reeks korte online meetings. Tijdens deze bijeenkomsten delen we waar we staan in de ontwikkeling, lichten we gemaakte en geplande keuzes toe, en vragen we actief om feedback. Bijvoorbeeld over het ontwerp, het gebruiksgemak en de prioriteiten in functionaliteit.

Iedereen is van harte welkom om mee te doen, ongeacht of je al eerder hebt meegedacht of nu pas aanhaakt. Wil je betrokken zijn en jouw input met ons delen? Meld je dan hieronder aan voor de update meetings.

 

Meld je aan voor de MyRostar Manager update sessies

Naar

Blijf geïnformeerd

Meld je aan voor de nieuwsbrief
en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Inschrijven

Kennismaken?

Denk je dat het anders of beter kan? Bel of mail ons voor een goed gesprek.