Social top menu

Vragen en problemen zijn onvermijdelijk bij intensief gebruik van planningssoftware. En dus ook bij die van Paralax. Om het onze klanten hierbij zo makkelijk mogelijk te maken werkt Paralax met Freshdesk. Dit support portaal registreert alle klantvragen en stelt de mannen van onze servicedesk in staat de meldingen nóg sneller en efficiënter op te pakken en op te lossen. En jij als klant kunt de status voortdurend volgen.

Voor elk probleem een gepaste oplossing

Het team van de Paralax servicedesk bestaat uit coördinator Patrick Pul, ras-Amsterdammer en oude rot in het vak, en jonge hond Martijn van der Pal, medewerker sinds 2017. Zij zijn het die elke dag met de dringende vragen van onze klanten aan de gang gaan. ‘De onderwerpen, waarover klanten ons benaderen, kunnen over heel uiteenlopende zaken gaan. Soms betreft het specifieke instellingen van Rostar CAS en soms gaat het over het planproces zelf. Als wij een melding krijgen, is het ons doel om zo snel mogelijk tot een passend antwoord of oplossing te komen. Vanwege het uitgebreide pakket aan functionaliteiten is dat altijd maatwerk. Voor ons dus geen pasklaar script, maar een gedegen probleemanalyse en adequaat antwoord. Als het om functionele vragen gaat, hebben we zelf de kennis in huis om de planner of applicatiebeheerder op weg te helpen. En wanneer een melding of vraag te maken heeft met het proces, zorgen we ervoor dat een Paralax collega met de juiste expertise contact opneemt. We nemen alle vraagstukken serieus en hopen met onze service altijd nét een beetje meer te bieden dan waar onze klant om vraagt.’

Het duo Pul en Pal behandelt vragen en problemen over software, integratie en planprocessen. De top drie van onderwerpen ziet er als volgt uit.

  • Tellingen vormen eigenlijk de basis van Rostar CAS en zijn belangrijk voor sturing op alle niveaus
  • Integratie is natuurlijk van groot belang bij het verbinden van Rostar CAS met andere softwarpakketten
  • Rapportages zijn niet meer weg te denken bij een goede informatievoorziening uit Rostar CAS
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op Willem Boersma: Stuur een mail
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op