Social top menu

Bel mij terug

Ondersteuning
Paralax ondersteunt de uitgegeven versies van Rostar CAS maar voor een bepaalde tijd. Dit betekent, dat er vanuit de SLA tussen klant en Paralax alleen ondersteuning wordt gegeven op de laatste versies. Als er problemen optreden in een oudere versie, kan Paralax geen kosteloze ondersteuning geven totdat een upgrade heeft plaatsgevonden. Bovendien is er een kans dat het opgetreden probleem na upgraden al is opgelost.

Beter resultaat
Door gebruik te maken van de nieuwste versies van Rostar CAS heeft u meer mogelijkheden om het plannings- en roosterproces optimaal in te vullen en daarmee de prestaties van uw organisatie verder te verbeteren.

Voldoende redenen om over te stappen naar de nieuwste versie van Rostar CAS. U wilt toch ook het maximale halen uit uw resourceplanning?

Uitvoering van een upgrade
Voordat Paralax een upgrade uitvoert, nemen wij eerst de nieuwe mogelijkheden met u door. U weet dan precies wat de voordelen voor u zijn. Een upgrade is een aangewezen moment om een PlanCheck uit te voeren. Met deze services kunt u onderzoeken of u met enige aanpassingen nóg meer uit uw resourceplanning kunt halen.

Meer informatie over de PlanCheck

Ik wil upgraden! Neem contact met mij op.

  • privacy en cookie statement
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op Willem Boersma: Stuur een mail
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op