Social top menu

Als planner kan het soms lastig zijn om geschikte medewerkers te vinden die op een bepaald moment ook beschikbaar zijn. Bespaar nu veel tijd door sneller te communiceren over openstaande diensten met een geschikte medewerker.

Medewerkerparticipatie

De planner plaatst ad-hoc nog openstaande diensten op het ShiftPicking Board en geeft daarbij aan hoeveel medewerkers nodig zijn en hoeveel personen mogen reageren. De medewerker ziet welke diensten hij zou kunnen werken, hoeveel collega’s al hebben gereageerd en kiest de diensten die hij zou willen werken. Nadat medewerkers diensten hebben geselecteerd kan de planner de inschrijvingen in de ShiftPicking Monitor goed- of afkeuren. Bij het gebruik van ShiftPicking ad-hoc wordt ook de nieuwe Rostar CAS Webclient geïntroduceerd.

Ik stuur mijn medewerkers wanneer er werkzaamheden gedaan moeten worden, deze vullen ze zelf in met Shiftpicking. Voor mij een enorme besparing in tijd.

Ik ontvang graag meer informatie

  • privacy en cookie statement

Voordelen voor planner

  • Snel reageren op opengevallen diensten
  • Doorgeven van roosterwijzigingen
  • Start- en eindtijd registratie

Voordelen voor manager

  • Zien welke medewerkers op locatie zijn
  • Inzicht in het verschil tussen de uren
  • Snelle communicatie werkgever en werknemer

Voordelen voor eindgebruikers

  • Medewerker self service
  • Beschikbaarheden wijzigen
  • Ruil en vakantiedagen aanvragen

Shiftpicking Ad-Hoc hebben wij al eerder ingezet in de volgende branches:

No items found
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op John Tier: Stuur een mail
Heb je hier vragen over? Neem dan contact op