Social top menu

Wij kunnen er helaas niet omheen. Het Coronavirus treft ons allemaal. Bij Paralax doen we er alles aan om je gedurende deze periode zo goed mogelijk van dienst te zijn. We doen ons uiterste best om de continuïteit van onze dienstverlening te garanderen en de nodige voorzichtigheid in acht te nemen. Met deze brief willen we je daarover informeren. We hebben een en ander voor je op een rij gezet.

Klantondersteuning op twee locaties
Met onze vestigingen in Nederland en België zijn onze mensen verspreid en blijft ondersteuning via de Servicedesk verzekerd. Ook als er een team noodgedwongen uit zou vallen. Heb je functionele vragen over de Rostar CAS omgeving? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 0346-707100 of info@paralax.com.

Remote werkzaamheden
Indien de werkzaamheden het toelaten zullen we de komende periode zoveel mogelijk werk op afstand uitvoeren. Wanneer er activiteiten bij jouw organisatie op de planning staan, zal onze projectleider of consultant contact met je opnemen en de mogelijkheden bespreken.

Afspraken
Wellicht hebben we de komende tijd afspraken voor overleg gepland. Dan willen we graag samen met jou bekijken wat de beste oplossing is. We kunnen het overleg doorgang laten vinden via een conference call of team viewer, verplaatsen naar een later moment of toch, als dit de beste oplossing is, door laten gaan.

Extra capaciteit
Van sommige van onze klanten horen we dat de maatregelen vanuit de overheid leiden tot een voortdurend wisselende capaciteitsbehoefte en veranderende bezettingseisen. Dit vraagt extra inspanning van jullie planners. Langs deze weg willen we benadrukken dat Paralax hierin graag wil meedenken en ondersteunen als daar behoefte aan is. Laat het ons weten.

Wij gaan ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je vragen hebben, dan horen we die graag. Wij hopen van harte dat jullie deze crisis in goede gezondheid zullen doorstaan.