Uitzenders
Specifiek voor de sector
Klantenbinding
Poolmanagement om je SLA’s te garanderen
Klant en medewerker self service
Communicatie over inzet en planning
Klanten binden
Wil je je onderscheiden als uitzendorganisatie, dan zal je je klanten tegenwoordig meer moeten bieden dan medewerkers alleen. Dat kan door je opdrachtgever meer werk uit handen te nemen. Bijvoorbeeld door niet alleen het leveren van uitzendkrachten, maar ook de volledige planning van je opdrachtgevers productielijn voor je rekening te nemen. Inclusief het eigen personeel. Dat vraagt veel van jou als uitzender. Waterdichte afspraken, inzicht in de processen en vraag van je klant en de juiste tools om dit te verwezenlijken. En natuurlijk een uitstekende communicatie, een essentieel onderdeel van je dienstverlening.
Inzicht bij poolmanagement
Een goed inzicht in je planning en processen heb je ook nodig bij je poolmanagement en de garantie van je invullingsgraad. Welke kwalificaties en beschikbaarheid heb je nodig bij de samenstelling van je pool? Welke mix van contracten om de invulling bij je klanten te garanderen? Dat zijn zaken om goed over na te denken. Want als je logistieke medewerkers levert en je volgens je SLA maar 5 op de miljoen orders foutief mag picken, wil je wél de juiste medewerkers in kunnen zetten.
Self service
Een andere ontwikkeling in de sector betreft klant en medewerker self service, de mogelijkheid voor klanten en medewerkers om gegevens zelf te verwerken via een portaal. Zoals informatie over inzet, gewerkte uren of verlofaanvragen. Daaraan kan een planpakket bijdragen. Wanneer je je planning en tijdregistratie integreert met HRM- en verloningssystemen behoren administratieve mails tot het verleden. Niet alle applicaties kunnen die complexiteit aan, maar met Rostar CAS, de MyRostar app en de deskundigheid van Paralax business consultants haal je krachtige tools in huis om de self service een boost te geven.
Onze diensten en producten werken uitstekend in de uitzendsector. Olympia, Pro Industry en Tempo Team zijn een paar van onze klanten.
Naar
Blijf geïnformeerd
Meld je aan voor de nieuwsbrief
en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.