Social top menu

Als organisatie in de facilitaire dienstverlening staat service bovenaan! De business is klanten helpen in het uitvoeren van logistieke en huishoudelijke taken als opslag en distributie van goederen, maaltijden verzorgen, schoonmaken en onderhoud. Zo moet je kunnen opschalen als de vraag groter wordt maar ook wanneer er zieken zijn, de klant verwacht dat het werk uitgevoerd wordt op het afgesproken moment, in de afgesproken tijd en met de gevraagde kwaliteit.

24/7 app

Communiceer snel, efficiënt en kosteloos over het rooster met de 24/7 Rostar app. Bespaar tijd door als planner een werkverzoek te versturen door middel van een pushbericht. Bekijk als medewerker het overzichtelijke rooster en reageer direct op wijzigingen. De app biedt vele voordelen bij het maken van de planning en voor de betrokkenheid van uw medewerkers bij de planning.

Waarom zou je roosters niet via smartphone, tablet of computer doorgeven? Dat werkt snel, efficiënt en gemakkelijk.

Download de business case van ISS Facility Services

  • privacy en cookie statement

USP's voor de Facilitaire Dienstverlening

  • Snelle verandering in vraag
  • Online communicatie met medewerkers
  • Meerdere CAO's toepasbaar

Trends van de Facilitaire Dienstverlening

  • Meer forecasting
  • Snelle wisseling van personeelbestand
  • Online communicatie

Toekomst van de Facilitaire Dienstverlening

  • Digitalisering
  • Meer vraaggestuurd plannen
  • Verhoging van de kwaliteit

In deze branche hebben wij de volgende Paralax software al eerder ingezet:

Bekijk cases in deze branche: